Kasutustingimused on kehtivad ostja (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna www.kellaturg.ee (edaspidi e-pood) omanikfirma Pomex Holding OÜ (edaspidi Müüja) vahel e.poest ostetud kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta. Samuti reguleerivad e-poest ostetud kauba puhul tekkinud vaidluste lahendamist Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

  • E-poes müügis olevate kaupade pildid on illustreerivad ja võivad mõnevõrra erineda kauba tegelikust väljanägemisest.
  • E-poes müügis olevate kaupade tooteinfos võib olla ebatäpsusi kuna kauba tarnijad võivad tooteinfot muuta ilma ette teatamata.
  • E-poes ostmiseks peab isik olema vähemalt 18-aastane.
  • Veebikeskkonnas hinna- ja süsteemivigade ilmnemisel on Müüjal-l õigus tellimuste tühistamiseks.

Kellade hinnad ja ostu eest tasumine

Kõik meie e-poes olevate kaupade hinnad on eurodes.
Müüjal on õigus muuta müüdavate kaupade hindasid ette teatamata. Uued hinnad jõustuvad, hakkavad kehtima nende avaldamishetkest www.kellaturg.ee internetikeskkonnas. Kui kauba tellimus esitati enne uute müügihindade jõustumist, siis kehtivad kauba tellimuse puhul vanad hinnad.
Ostetud kauba eest saab maksta pangaülekandega, PayPal´iga ja läbi pangalinkide.
Samuti on meie e-poes võimalus vormistada endale kauba ost Liisi järelmaksuga.

Kauba tellimuse vormistamine

Vali välja endale sobiv kaup ja vajuta nupule lisa korvi. Ostukorvi võib lisada kaupu piiramatus koguses. Ostukorvist saab ka eemaldada sinna eelnevalt valitud kaubad.
Vajutades nupule vaata ostukorvi näed seal enda poolt valitud kaupu. Kui sa oled kindel, et sa ei soovi enam ostukorvi kaupa juurde lisada, siis vajuta nuppu Maksma. Seejärel näed enda tellimuse ülevaadet, mille alusel saad ostetud kauba eest tasuda. Enne tasuma asumist sisesta enda kohta andmed (eesnim, perekonnanimi, e-mail, kontakttelefon, kauba kättesaamis aadress). Peale andmete sisestamist ja arvega nõustumist vali endale sobiv makseviis ja vajuta sobiva makseviisi nupule. Soorita makse.
Peale raha laekumist Müüjale, paneme kauba Sinu poolt sisestatud aadressile teele esimesel võimalusel.

Kauba eest tasumine

Meie e-poes saad kauba eest tasuda pangaülekandega, PayPal’i või Maksekesus.ee süsteemis, samuti saad vormistada kauba ostu Liisi järelmaksuga. Maksekeskus.ee süsteemis saad kauba eest tasuda kõigi Eestis enimlevinud panga- ja krediitkaartidega.
Maksekaardiga maksmisel saadetakse makseinformatsioon krüpteeritud kujul, st. et Müüja ei näe makseinformatsiooni.
Maksekaardiga maksmisel ei võeta teenustasu

Kauba kohaletoimetamine

Meilt tellitud kauba kohaletoimetamisel Eesti piires postikulu ei lisandu. Tellitud kauba toimetame Kliendini 1-8 tööpäeva jooksul. Klient saab kauba kohaletoimetamise tellida kas SmartPosti või Omniva pakiautomaadi kaudu, samuti kulleriga või Omniva tähitud kirjaga. Selleks, et tellimus jõuaks õigesse kohta on Klient kohustatud koos tellimuse vormistamisega kontrollima, et tema poolt esitatud kontaktandmed oleks õiged, et kaup jõuaks õigesse kohta ja Müüja ei vastuta Kliendi poolt valede andmete esitamisel põhjustatud kauba kättetoimetamisel tekkinud viivituse eest.
Kui kaup on tellitud aadressile väljaspool Eestit, siis täpsustame Kliendiga kauba kohaletoimetamise üksikasju iga ostu puhul eraldi ja kauba kohaletoimetamine sõltub rahvusvaheliste transpordiettevõtete ja postiteenust pakkuvate ettevõtete tingimustest ja rahvusvahelise transpordi maksumus sõltub adressaadi asupaiga riigist.
Kaup pannakse teele esimesel võimalusel peale Kliendi poolt kauba eest tasumist ja Kauba kättesaamist tõendab Kliendi allkiri saatelehel või pakiautomaadi avamine postifirma poolt saadud koodi alusel. Kauba kättesaamishetkeks loetakse saatelehel olevat kauba kättesaamis kuupäeva või pakiautomaadi avamishetke postifirma poolt saadud koodi alusel.
Kauba kättesaamisel peab klient arvestama, et kauba pakend tuleb avada ettevaatlikult ja kahjustamata ning Klient peab säilitama kauba pakendi koos kõigi pakendis olnud esemete ja lisavarustusega ning nende pakenditega, samuti peab klient säilitama tehasekleebised ja seerianumbrid

Kauba tagastamisõigus

Kauba tagastamisõigus on Kliendil 14 päeva jooksul alates kättesaamishetkest (kauba kättesaamishetkeks loetakse saatelehel olevat kauba kättesaamis kuupäeva või pakiautomaadi avamishetke postifirma poolt saadud koodi alusel). Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis (pakend peab sisaldama kõiki seal olnud esemeid ja lisavarustust ning nende pakendeid), st. nagu kauba kättesaamise hetkel. Pakend ei tohi olla kahjustatud ning peab olema kaubandusliku välimusega.
Kauba tagastamiseks tuleb täita taganemise avaldus, mille leiad siit. Avaldus saata aadressil info@kellaturg.ee ja võtame Teiega ühendust, et kokku leppida edasiste toimingute osas.
Kauba saab meile tagastada SmartPosti või Omniva pakiautomaadi kaudu, samuti kulleriga või Omniva tähitud kirjaga või meile füüsiliselt tagasi tuues. Raha kanname tagasi Kliendi arveldusarvele 14 päeva jooksul peale kauba tagasijõudmist meieni.
Kui kaupa ei tagastata kujul nagu kauba kättesaamishetkel (kaup või pakend on kahjustatud, vigastatud või puudub mõni detail) , siis käsitletakse seda kui kasutatud toodet, st, et kauba tagastamisel saate kauba ostumaksumusest tagasi vaid osaliselt või üldse mitte – sõltub kauba edasimüügiväärtusest. Kui Klient ei ole nõus Müüja poolt pakutava tagastatava summaga, siis on Kliendil õigus kaasata Kauba väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert.
Kui kaupa või pakendit muudetakse (nt. eemaldatakse detaile), siis lõpeb ka kauba tagastamisõigus.

Garantii

Meie e-poest ostetud kaupadele on garantii 2 aastat.
Garantii kehtib tingimusel, et Kliendi kaebus on õigustatud ja kaupa ei ole kahjustatud kauba valest kasutamisest, kaupa ei ole nõuetekohaselt hoiustatud, kaupa ei ole valesti käsitletud, kaupa ei ole ebapiisavalt hooldatud.
Garantii korras ei hüvitata kaupa, mis on loomulikul teel kulunud, mis on lõhutud või mis on purunenud kukkumise tulemusena. Samuti ei kehti garantii patareidele, rihmadele, kauba küljes olevatele kaunistustele.
Garantii ei kehti ka veekahjustuste puhul mitteveekindlatel kelladel.
Kauba puudujääkidest tuleb Müüjale teada anda kiiresti peale puudujääkide ilmnemist.
Kaup tuleb tagasi saata pakendis.

Vastutus ja vääramatu jõud

Klient ja Müüja vastutavad teineteise ees meie e-poe kasutamistingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigi kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel.
Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahju eest kui kahju on tingitud asjaolust mis ei sõltunud Müüjast ja mida Müüja ei saanud mõjutada ega näinud ette (vääramatu jõud).
Müüja ei vastuta Kliendile toote kohaletoimetamise viibimise eest kui kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaolust mis ei sõltunud Müüjast ja mida Müüja ei saanud mõjutada ega näinud ette (vääramatu jõud).

Isikuandmed (privaatsus poliitika)

Klient, kes ostab meie e-poest, annab veebipoest ostes enda isikuandmeid (ees- ja perekonnanimi, kontakttelefon, e-postiaadress, paki kättetoimetamise aadress) sinna sisestades õiguse meil koguda ja töödelda Kliendi isikuandmeid. Kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
Müüjal on õigus ise kasutada Kliendi isikuandmeid ja neid edastada kolmandatele isikutele Kliendile kauba kättetoimetamiseks. Teistel põhjustel ei väljastata meie Klientide andmeid kolmandatele isikutele.
Müüjal on õigus kasutada Kliendi aadressi reklaami edastamiseks Kliendile kui Klient ei ole seda keelustanud.
Müüjal on õigus kasutada ka Kliendi isikuandmeid kui see on vajalik nõude sissenõudmiseks.
Kauba eest tasumisel läbi pankade krüpteeritud andmeside tagab Klient enda isiklike pangatunnuste turvalisuse ja neile juurdepääs on ainult pankadel, Müüjal puudub neile juurdepääs.
Teostame ka logistatistikat ja kasutame seda selleks, et kogude informatsiooni külastuste statistika kohta. Logistatistikat kasutame e-poe paremaks kujundamise eesmärgil

Makseturvalisus

Meie kaudu kaupa ostes võite olla kindlad, et Teie maksekaardiinformatsiooni ei kuritarvitata, meie kasutame SSL-krüpteerimist, st., et info liigub turvalise ühenduseabil krüpteeritult.
Kauba eest tasumisel toimub arveldamine turvaliselt ja krüpteeritult Maksekeskus.ee süsteemi kaudu ja mitte ühtegi maksega seotud informatsiooni Müüja süsteemis ei töödelda
Maksekeskus.ee kaudu Kauba eest tasudes saab kasutada kõiki Eestis enimlevinud pankade pangalinke

Pretensioonide esitamine

Müüja vastutab Kliendile müüdud kauba eest, kui kaubal ilmnevad puudused, kahe aasta jooksul, alates hetkest kui Klient sai kauba kätte. Kui ostetud kaubal ilmneb mõni puudus, siis Kliendil on õigus pöörduda Müüja poole hiljemalt kahe kuu jooksul peale puuduse ilmnemist ja esitada tuleb arve, millega tasuti kauba ostu puhul. Kaubal puuduse ilmnemisel tuleb Kliendil koheselt lõpetada kauba kasutamine. Kauba parandamine või kauba asendamine lepitakse iga juhtumi puhul Kliendi ja Müüja vahel eraldi kokku.
Müüja ei vastuta kui kauba puudused on tekkinud Kliendi poolt tema süül tekkinud puuduste eest (kauba mittenõuetekohane hoiustamine, mitte eesmärgipärane kasutamine, mittekorrapärase kasutamine, loomulik kulu, kauba maha kukkumine, kauba lõhkumine).
Kauba puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon aadressile info@kellaturg.ee , pretensioonis peab olema märgitud esitaja nimi, tellimuse number, kontakttelefon ja ilmnenud puuduse kirjeldus. Kliendiga võetakse ühendust 14 päeva jooksul pretensiooni laekumises päevast alates.
Kui Müüja on keeldunud Kliendi kaebust rahuldamast või Klient ei ole rahul Müüja poolt pakutud lahendusega ja Klient leiab, et tema õigusi on rikutud või kahjustatud, siis võib Klient pöörduda Tarbjakaitseameti või kohtu poole.