• Meilt tellitud kauba kohaletoimetamisel Eesti ja teiste Euroopa liimesriikide piires postikulu ei lisandu
  • Tellitud kauba toimetame Kliendini 1-8 tööpäeva jooksul
  • Klient saab kauba kohaletoimetamise tellida kas SmartPosti või Omniva pakiautomaadi kaudu, samuti kulleriga või Omniva tähitud kirjaga
  • Selleks, et tellimus jõuaks õigesse kohta on Klient kohustatud koos tellimuse vormistamisega kontrollima, et tema poolt esitatud kontaktandmed oleks õiged, et kaup jõuaks õigesse kohta ja Müüja ei vastuta Kliendi poolt valede andmete esitamisel põhjustatud kauba kättetoimetamisel tekkinud viivituse eest
  • Kui kaup on tellitud aadressile väljaspool Eestit, siis täpsustame Kliendiga kauba kohaletoimetamise üksikasju iga ostu puhul eraldi ja kauba kohaletoimetamine sõltub rahvusvaheliste transpordiettevõtete ja postiteenust pakkuvate ettevõtete tingimustest ja rahvusvahelise transpordi maksumus sõltub adressaadi asupaiga riigist
  • Kaup pannakse teele esimesel võimalusel peale Kliendi poolt kauba eest tasumist
  • Kauba kättesaamist tõendab Kliendi allkiri saatelehel või pakiautomaadi avamine postifirma poolt saadud koodi alusel
  • Kauba kättesaamishetkeks loetakse saatelehel olevat kauba kättesaamis kuupäeva või pakiautomaadi avamishetke postifirma poolt saadud koodi alusel
  • Kauba kättesaamisel peab klient arvestama, et kauba pakend tuleb avada ettevaatlikult ja kahjustamata ning Klient peab säilitama kauba pakendi koos kõigi pakendis olnud esemete ja lisavarustusega ning nende pakenditega, samuti peab klient säilitama tehasekleebised ja seerianumbrid